La UOC, DXtera Institute, Bündnis für Bildung (German Alliance for Education) i Strada Education Network organitzen la trobada internacional Next Generation Student Success Symposium del 19 al 21 de juny al Palau Macaya de Barcelona on també participaran experts de l’eLearn Center. El simposi s’adreça especialment a investigadors, innovadors, influenciadors, líders i emprenedors que busquen transformar la impartició de l’ensenyament i les activitats per a l’èxit dels estudiants en l’ensenyament. L’objectiu del Next Generation Student Success Symposium és compartir el que passa avui, però també oferir una visió audaç sobre el futur de l’entorn digital de la pròxima generació o sistemes que permetran que prosperin tant els entorns i analítiques d’aprenentatge i la intel·ligència de negoci com l’educació i els itineraris professionals.

Inscripcions i call for abstracts

Per inscriure’s al congrés, cal fer servir la contrasenya NGSSS18 en aquest web. Hi ha la possibilitat de fer propostes de ponències en aquest call for abstractstenint com a terminiel 10 d’abril de 2018. En cas de dubtes, és possible contactar amb a dxtera@uoc.edu.

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone
blog_elc on Twitter
blog_elc
The eLC is the team of experts that the UOC has to facilitate applied research in e-learning, promote innovation in this field and transmit the value of e-learning as a fundamental element of the University's identity, both inside and outside the institution.